DT

DT

2011. június 3., péntek

Dunaújváros Tomi szemszögébő

"Prológus: Magányos, kisvárosi romantikus lovaglelkűként érkeztem meg Újvárosba /a haverokkal megint sikeres volt a szervezkedésem/, a vonaton kellemes beszélgetéseket folytattam az egyik dögös cicamicával, tökjó cangásruhája meg cangája volt /hozzászoktam, hogy Pest megyében elkergetnek a tekintetükkel a nők/ és ez máris jó és ígéretes benyomást keltett bennem.
Végülis, amiért olyan félénk vagyok, így főleg csak arról beszélgettem vele, hogy hogy kell eljutni a Kaptárba /a koncert helyszíne/, elmagyarázta, megköszöntem, azonban leszállás után a két iránylehetőségből /sínektől jobbra, vagy balra/ valahogy teljesen a rosszabbikba indultam /azt hittem, hogy az a jó irány/, és csak akkor tűnt fel, hogy rossz felé megyek, amikor már kinn voltam a puszták pusztáján. Anyáztam egyet, visszafordultam, megkerestem, majd megtaláltam a Kaptárt.

Az RHCP előzenekaraként játszott a Ducktape, előttük pedig a Nirvanát láthattuk/hallhattuk zenélni, ugyanis Kurt Cobain szabit vett ki a túlvilágról, hogy megörvendeztessen minket egy laza koncert erejéig. Ráadásul Trentike új bandája is szerepet kapott, ők kezdték a bulit, nagyszerű volt, és hatalmas volt a hangulat. Amit kihozhat egy ütődött dobos meg egy annyira nem profi gitáros függetlenül az amatőr voltuktól (és jellegüktől), azt kihozták a hangszerekből az igazán profi magyar zenészeket meghazudtatva. Idővel a közönség is beszállt a koncertbe /az éneket vállalták páran/, improvizatív témákat láthattunk nagyon nagy összhanggal, átéléssel, nagyon csapós, zúzós, veretős témákkal, a fogadott énekesek úgy nevezték el a "témáját a helyzetnek": interaktív zenekar. Igen kreatív, egyedi és ötletes volt az előzene.

A Ducktape koncerten kamionverseny volt összekötve ugratópályával összekötve, zsiráfok voltak kiöltöztetve és táncoltatva, pandamacik hullahoppoztak, jöttek zebrák is. Hoztak havat is a srácok, így a jegesmedvék hóval dobálták a közönséget a nagy melegben /idővel hócsata is kialakult/. Megjelent Jabba, és hozott pár csajt, ráadásul el is kezdte árulni őket.
Ágyúból lőtték ki a dobost az elején, aki becsapódott a dobszerkókhoz, a Gyula ejtőernyővel érkezett, a Geri pedig egy futószőnyeges-kondi szerkezeten krosszmotorozva gitározott és vokálozott. Aztán jött egy helikopter, amit lelőtt egy másik. Az gép becsapódott valahova, ahol elő volt készítve a grill tábor, az emberek körülállták az égő roncsokat és elővették a szalonnát meg a hagymát. Én, mivel nagyon szeretek főzni, bográcsban főztem a marhagulyáslevest.
Aztán idővel kiderült, egy AH 64 Apache lőtte le a gépet: helikopter-bemutató következett, ugyanis jött egy Mi-24-es és elkezdett a két gép csatázni. A két helikopter ádáz küzdelmet folytatott egymással, amikor is végül egyszerre lelőtte egymás gépét mindkét pilóta, mindkét gép lezuhant és felrobbant, a két pilóta pedig kiugorva az égő gépeikből /az egyik, mint kiderült, Arnold Schwarzenegger volt, a másik pedig Sylvester Stallone/ beállt bulizni. De viszont megjelent még a bulin katonának öltözve Sean Penn és James Caviezel is. Azt mondták, Romániában forgatják az új részét ’Az őrület határán’ c. filmnek /adtak egy titkos dévédét is/ és átugrottak ide, mert hallották, hogy valami buli lesz itt.
Végülis volt tűzköpő, kardnyelő, vattacukor, kígyóbűvölő (az egyiknek elloptam a viperáját, még szerencse, hogy nem buktam le), konfettiket dobáltak az emberek, tigrisek voltak kikötve a hangulatvarázs megnövelése érdekében. Volt szellem- és hullámvasút, ingyen sör, bor, pálinka, kedvezményesen árusították a drogokat az útszéli fekete arcok. Így tökre könnyen hozzájutottam pár gramm kokainhoz, egy-két papír lsd-hez, illetve vettem pár gramm heroint, egy részét – hogy eladjam jó áron a szülőfalumba…
Megjelentek a magyar politikai élet szereplői, hogy péintbólozzunk ellenük, úgy, hogy a mi töltényeink élesek, kihagyhatatlan élmény volt… ráadásul ingyen-mars- és hold- járat indult köszönhetően a gondos szervezőségnek. A koncertet tűzijáték zárta…



- - - - - - - - -
Na jó, igazából be kell vallanom valamit, , ez az egész a Ducktape- koncertről igazából nem teljesen igaz, de nagyjából igen. Az a helyzet, hogy igazából annyira nem emlékszek az eseményekre /addigra már annyira részeg voltam/, csak a haverok mondanak vissza egy-két dolgot, amelyekre annyira kiváncsi nem is vagyok /mert még a végén kiderülnek dolgok…/. Végülis én jól éreztem magam, meg amúgy élvezhető volt a koncert….

Epilógus: Hazafelé pedig megint sikerült eltévednem, valami holt-vágányvonalon köthettem ki az Újváros city állomás helyett /pár óra alvás után se jött vonat…/. Ekkor elkezdtem stoppolni, 5 perc múlva felvettek /kellett nekem előzőleg retúrjegyet venni/ azt bevittek Pestre…

- Anonym Alkoholisták Szövetsége, Páty "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése